گزارش دورههای برگزار شده توسط واحد توانمندسازی آموزشی اعضای هیأت علمی
فهرست کارگاههای برگزار شده از سال 1400 الی 1403
|
نام دوره
|
سال برگزاری
|
تعداد شرکت کنندگان
|
ساعت
|
1
|
سمپوزیوم کشوری دو روزه هوش مصنوعی در آموزش علوم پزشکی (امتیاز بازآموزی) - سالن همایش های بین المللی رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران
|
1
|
100
|
12
|
2
|
کارگاه طرح های توسعه ای در آموزش پزشکی
|
1
|
27
|
8
|
3
|
کارگاه آموزش پزشکی مبتنی بر شـــواهد
|
1
|
21
|
4
|
4
|
کارگاه ارزشیابی برنامه
|
1
|
25
|
4
|
5
|
کارگاه نرم افزارهای تدریس مجازی
|
1
|
15
|
4
|
6
|
آشناسازی اعضای هیات علمی جدید الورود دانشگاه علوم پزشکی هوشمند با قوانین و مقررات دانشگاه
|
1402 و 1401
|
21
|
12
|
7
|
کارگاه دانش پژوهی آموزشی
|
1402 و 1403
|
30
|
12
|
8
|
مجموعه کارگاههای دو روزه مهارتهای آموزشی تدریس مجازی (پایه) جهت اعضای هیات علمی دانشگاه و دوره دوم ویژه اعضای هیات علمی جدید الورود :
1. کارگاه مقدمهای بر اصول و مفاهیم یادگیری الکترونیکی
2. کارگاه برنامه ریزی درسی در آموزش علوم پزشکی
3. کارگاه مفاهیم و مدل های طراحی آموزشی در یادگیری الکترونیکی
4. کارگاه ارزیابی دانشجو در یادگیری الکترونیکی
5. چگونه درس تعاملی و چند رسانه ای اثربخش طراحی کنیم
6. اصول کاربردی تولید محتواهای الکترونیکی چندرسانه ای
|
1402
|
18
|
12
|
9
|
کنفرانس بینالمللی انجمن آموزش پزشکی اروپا (AMEE 2024)
|
1403
|
200
|
21
|
گزارش دورههای برگزار شده توسط واحدهای همکار با مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی
فهرست کارگاههای برگزار شده از سال 1400 الی 1403
ردیف
|
نام دوره
|
سال برگزاری
|
تعداد شرکت کنندگان
|
ساعت
|
1
|
همایش آموزش پزشکی انجمن آموزش پزشکی اروپا سال (AMEE)2022
|
1401
|
150
|
30
|
2
|
کارگاه آموزش آناتومی با استفاده از واقعیت مجازی
|
1401
|
20
|
4
|
3
|
کارگاه مقدمهای برکاربرد تکنولوژی در یادگیری
|
1401
|
100
|
3
|
4
|
کارگاه استفاده از پورتفولیوی الکترونیکی در آموزش حرفه های سلامت
Use of eportfolios in Health Professions Education
|
1402
|
77
|
2
|
5
|
کارگاه استفاده ازپوسترهای الکترونیکی برای ارزیابی
Utilization of ePosters for Assessment
|
1402
|
33
|
2
|
6
|
کارگاه مدرسه تابستانی حقوق سلامت با تاکید بر نظارت بر سلامت
|
1402
|
10
|
20
|
7
|
وبینار سواد اطلاعاتی و مهارت های استفاده از پایگاه های اطلاعاتی
|
1402
|
265
|
2
|
8
|
وبینار آموزشی کاربردهای علم سنجی در فضای دانشگاهی
|
1402
|
177
|
2
|
9
|
اصول تولید محتوا با استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی
|
1402
|
20
|
5
|
10
|
ملاحظات اخلاقی استفاده از هوش مصنوعی در پژوهش های پزشکی/ پژوهش های علوم سلامت
|
1402
|
53
|
2
|
11
|
ملاحظات اخلاقی استفاده از هوش مصنوعی در نظام سلامت
|
1402
|
42
|
2
|
12
|
نگاه اجمالی به داوری کتاب
|
1402
|
40
|
3
|
13
|
همایش آموزش پزشکی انجمن آموزش پزشکی اروپا سال (AMEE)2023
|
1402
|
700
|
30
|
14
|
ملاحظات اخلاقی شان انسانی در کاربرد هوش مصنوعی
|
1402
|
34
|
2
|
15
|
وبینار بین المللی پژوهش کیفی در اموزش علوم پزشکی
Qualitative Research in Medical Education
|
1402
|
80
|
2
|
16
|
مجموعه کارگاه های تخصصی اصول و مبانی بیوانفورماتیک، سیستم بیولوژی و هوش مصنوعی
|
1402 و 1403
|
15
|
4
|
17
|
Ethical Use of AI for Teaching and Learning Focusing on Medical Education
|
1401
|
150
|
2
|
18
|
Designing Engaging Immersive Learning Experiences
|
1403
|
66
|
2
|
19
|
Transforming rehabilitation practices & education in AI Era
|
1403
|
85
|
2
|
20
|
کنفرانس بینالمللی انجمن آموزش پزشکی اروپا (AMEE 2024)
|
1403
|
200
|
21
|
21
|
وبینار بین المللی ارتقای مهارت های تفکر بالینی با سناریوهای تعاملی و بازی سازی شده (Enhancing Clinical Reasoning Skills Through Interactive and Gamified Virtual Case)
|
1403
|
82
|
2
|